היתרונות של שימוש בגז בימים קרים

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

אי אפשר היה להישאר אדישים בעקבות השידורים על הסופה המפתיעה בעוצמתה שהכתה בישראל באמצע דצמבר 2013. השלג, הקור העז, ובעיקר, התלונות של אזרחים רבים על הפסקות חשמל, על קור ועל קושי בהכנת מצרכים בסיסיים, ללא ספק ייזכרו עוד תקופה ארוכה.

חשוב לציין כי ישנם כיום מכשירי גז רבים אשר יכולים להוות אלטרנטיבה למכשירי חשמל פופולריים, ורובם ימשיכו כמובן לפעול גם במקרה של הפסקת חשמל. נציין כי לצורך שימוש במכשירים השונים יש לפנות לטכנאי גז מוסמך אשר יבצע חיבור מקצועי ובטיחותי למכשירי הגז.

השימוש בגז ביתי לחימום הבית (באמצעות קמין או תנור חימום על גז) יאפשר לכם להתחמם במקרה של הפסקת חשמל, אך חשוב להקפיד כי החיבור יתבצע על ידי טכנאי גז שהוסמך לכך.

שימוש בכיריים על גז (שהותקנו על ידי טכנאי גז מוסמך), להבדיל משימוש בכיריים חשמליות, יאפשר לכם להמשיך לבשל ולהרתיח מים גם במקרה של הפסקת חשמל.

בנוסף, עולם הגז הביתי מציע פתרונות מצוינים לחימום מים (מחממי מים מתקדמים שונים) אשר יאפשרו לכם להתקלח במים חמים גם במקרה של הפסקת חשמל. יחד עם זאת נציין כי קיימים מחממי מים מעולים אשר החיסרון היחיד שלהם הוא שהם לא פועלים בזמן הפסקת חשמל. יחד עם זאת, מיד עם חזרת החשמל תוכלו ליהנות ממים חמים בברז, בניגוד לשימוש בדוד, אז תצטרכו להדליק את הדוד ולהמתין להגעת מים חמים.

חשוב לציין כי במקרי קור קיצוניים גם מערכת הגז יכולה להיפגע וחשוב להיות ערים לריח של גז, אם יש. במקרה של דליפת גז, חשוב לפעול על פי ההוראות ולפנות למכבי האש או לחברת הגז, ולקרוא לטכנאי גז לצורך תיקון מערכת הגז.

בנוסף, עלות הרכישה של מכשירי גז היא לרוב יקרה יותר ממכשירי חשמל זהים, ונדרשת גם ביצוע התקנה ייעודית והכנת נקודת גז למכשיר המדובר. יחד עם זאת, יעילותם והשימוש הנוח לרוב משתלמים.

נזכיר כי עבודות גז והתקנת מכשירים צורכי גפ”מ חייבים להתבצע על ידי טכנאי גז המוסמך לכך וכי יש לבצע בדיקה טרם השימוש בהם.

מאמרים נוספים