בתים בבנייה ובשיפוץ

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

הניסיון שלנו בעבודות גז בכלל, ובהנחת תשתית גז חדשה לבתים בבנייה ובשיפוץ, בא לידי ביטוי ברמת העבודה, האיכות והגימור שתקבלו, כל זאת, מבלי להתפשר על השירות והזמינות של תומר הדר, טכנאי גז מוסמך, אשר עומד לרשותכם באופן אישי לכל שאלה שתהיה לכם.

קניית דירה היא אחד הרגעים החשובים ביותר עבורנו. כשאתם בונים בית חדש, או משפצים, חשוב מאוד לשים דגש על תכנון מדויק של תשתית הגז על ידי טכנאי גז מוסמך.

כך למשל, גם אם אתם חושבים שלא תשתמשו בכיריים גז או בגריל גז, הרי שמומלץ להכין את התשתית המתאימה לנקודות גז למנגל או לכיריים (או כל מכשיר אחר), וזאת משום שבהמשך, אם תחליטו להוסיף נקודת גז לאחר סיום הבנייה, ברוב המקרים, התשתית תהיה גלויה לעין, בעוד שבשלבי הבנייה ניתן להניח אותה מתחת לאדמה ולריצוף. בכל מקרה, ניתן להתייעץ עם טכנאי גז מוסמך לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

השירותים שאנו מספקים, כוללים: תכנון מערכת הגז, הנחת צנרת איכותית לפי התקן ובהתאם למכשיר הגז שתשתמשו בו (כיריים גז, מנגל גז, מחמם מים על גז וכו’), ייעוץ של טכנאי גז מוסמך כיצד מומלץ להניח את הצנרת בצורה הנכונה ביותר בהתאם לתקן ישראלי 158 תוך שיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים המעורבים בפרויקט (קבלנים ואדריכלים), התקנת ברזים לאחר סיום הבנייה או השיפוץ והרכבת כיריים גז ומכשירים נוספים.