שירותי הגז

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

אנחנו לשירותכם! מענה מהיר בוואטסאפ!
שילחו הודעה ו/או תמונה של התיקון הנדרש ל-054-998-6716
וטכנאי הגז יחזור אליכם

תומר הדר, טכנאי גז מנוסה ומוסמך מטעם משרד התמ”ת (רמה 2), עובד על פי תקן 158 (תקן ישראלי שעוסק במערכות גז) תוך ביצוע עבודות גז ברמה גבוהה, הקפדה על בטיחות, עבודה נקייה ומסודרת, ומתן שירות מקצועי, אמין ואדיב.

בין מגוון שירותי הגז: תיקון דליפות גז, הרכבת כיריים, תיקון והחלפת דיזות כיריים (ביתיות ותעשייתיות), התקנת צנרת חדשה, ביצוע נקודות גז, הכנת נקודת גז לברביקיו (גריל גז), שינוי תשתית גז, התקנת ברזי גז, עבודות ושינויים בצנרת גז, ביצוע עבודות גז בעקבות בדיקות תקופתיות, עבודות גז תעשייתי (מסעדות), תיקון כיריים תעשייתיות ועוד.

שירותי הגז ניתנים על ידי טכנאי גז מוסמך לחברות גז וללקוחותיהן באזורים המרכז והשרון (לא מספק בלוני גז), לקבלנים, אדריכלים ומטבחים תעשייתיים (מסעדות). בפנייה אל תומר תדעו כי הוא הטכנאי גז המטפל בכם לאורך כל הדרך: בשיחת הטלפון הראשונה, בביצוע העבודה עצמה ובכל צורך שיעלה בהמשך.

רוצים לקרוא המלצות אמיתיות? לחצו על האייקון דירוג בחלק העליון של האתר למאות המלצות של חברת מידרג.

צנרת גז

צריכים להזיז נקודת גז? רוצים לעשות נקודת גז חדשה? צריכים לקבע צינור גז בגובה? משפצים את הבית? בונים בית חדש? – בכל אחד מהמקרים שצוינו, חשוב שתקפידו על הנחת צנרת גז מקצועית המתאימה לצרכים שלכם, שתבוצע על ידי טכנאי גז מוסמך תוך הקפדה על בטיחות וכללי התקן.

תומר הדר, טכנאי גז מוסמך (רמה 2) בעל ניסיון רב בביצוע עבודות הכוללות הנחת צנרת גז, מקפיד על עבודה מקצועית, בטיחותית ונקייה, כמו גם על שירות מהיר ואמין. השירות כולל את התאמת סוג הצנרת למכשיר בו תשתמשו תוך הקפדה על שימוש בצנרת גז בהתאם לתקן 158.

אנו מספקים מגוון שירותים להנחת צנרת גז המבוצעים על ידי טכנאי גז בעל רישיון של משרד התמ”ת. בין השירותים המוצעים: תכנון מערכת גז לבתים פרטיים, הנחת צנרת גז לבתים בבנייה ובשיפוץ, נקודות גז לברביקיו (מנגל גז), נקודות גז לכיריים גז, נקודות גז למחמם מים ולקמין, הזזת נקודה (העתקת נקודת גז), קיבוע צינור גז בגובה, נקודה נוספת לדירה / לבית, ביצוע שינויי צנרת בעקבות פיצול דירה, ביצוע תכנון ושינוי מערכת וצנרת גז בעקבות שינויים במסגרת שיפוץ בניין או תמ”א 38 ועוד. עבודות הגז מתבצעות תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוחות, הקבלנים והאדריכלים המעורבים בפרויקט.

הרכבת כיריים

רכשתם כיריים גז? תתחדשו. כעת הגיע הזמן להרכיב אותן באופן בטיחותי, על ידי טכנאי גז שהוסמך לכך, במטרה להבטיח שימוש בטוח ומהנה בכיריים.

תומר הדר, טכנאי גז מנוסה ומקצועי, בעל רישיון ממשרד התמ״ת לביצוע עבודות גז ובעל הסמכה ממכללת פזגז להרכבת כיריים, מקפיד על עבודה מקצועית ונקייה, תוך תשומת לב לבטיחות ועבודה לפי תקן 158, כמו גם על שירות זמין ומהיר ללקוחותיו.

אנו מספקים שירות מקצועי של טכנאי גז מוסמך תוך הקפדה על בטיחות בעת התקנת כיריים גז. הרכבת הכיריים מתבצעת באופן מקצועי ובטיחותי על ידי טכנאי גז מוסמך בהתאם לדרישת חברת הכיריים כתנאי לקבלת האחריות. העבודה כוללת  בדיקת דליפת גז מקצועית ואת החלפת צינור הגומי במידת הצורך במועד הרכבת הכיריים. כמו כן, ניתן לבצע תיקונים במערכת הגז או החלפת ברז גז במידת הצורך. דוגמה לאריזה של כיריים שהחברה מחייבת שההתקנה שלהן תתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך.

בתים בבנייה ובשיפוץ

הניסיון שלנו בעבודות גז בכלל, ובהנחת תשתית גז חדשה לבתים בבנייה ובשיפוץ, בא לידי ביטוי ברמת העבודה, האיכות והגימור שתקבלו, כל זאת, מבלי להתפשר על השירות והזמינות של תומר הדר, טכנאי גז מוסמך, אשר עומד לרשותכם באופן אישי לכל שאלה שתהיה לכם.

קניית דירה היא אחד הרגעים החשובים ביותר עבורנו. כשאתם בונים בית חדש, או משפצים, חשוב מאוד לשים דגש על תכנון מדויק של תשתית הגז על ידי טכנאי גז מוסמך. כך למשל, גם אם אתם חושבים שלא תשתמשו בכיריים גז או בגריל גז, הרי שמומלץ להכין את התשתית המתאימה לנקודות גז למנגל או לכיריים (או כל מכשיר אחר), וזאת משום שבהמשך, אם תחליטו להוסיף נקודת גז לאחר סיום הבנייה, ברוב המקרים, התשתית תהיה גלויה לעין, בעוד שבשלבי הבנייה ניתן להניח אותה מתחת לאדמה ולריצוף. בכל מקרה, ניתן להתייעץ עם טכנאי גז מוסמך לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

השירותים שאנו מספקים, כוללים: תכנון מערכת הגז, הנחת צנרת איכותית לפי התקן ובהתאם למכשיר הגז שתשתמשו בו (כיריים גז, מנגל גז, מחמם מים על גז וכו’), ייעוץ של טכנאי גז מוסמך כיצד מומלץ להניח את הצנרת בצורה הנכונה ביותר בהתאם לתקן ישראלי 158 תוך שיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים המעורבים בפרויקט (קבלנים ואדריכלים), התקנת ברזים לאחר סיום הבנייה או השיפוץ והרכבת כיריים גז ומכשירים נוספים.   דוגמה לעבודת תכנון וביצוע תשתית גז לפרויקט תמ”א 38 בתל אביב  

נקודות גז

אנו מתמחים בביצוע נקודות גז בהתאם לתקן 158 ולפי כל כללי הבטיחות. לצורך כך, אנו ממליצים ללקוחותינו, היכן למקם את נקודת הגז בצורה האופטימלית ביותר, שתתאים לצרכים האישיים של הצרכן, ותעמוד בכל כללי הבטיחות.

תומר הדר, טכנאי גז מוסמך ומנוסה, מבצע מגוון עבודות גז הכוללות התקנת נקודות גז לשימושים שונים. כך למשל, אנו מבצעים נקודות גז למכשירי גפ”מ רבים, דוגמת נקודות גז לכיריים גז (נקודת גז במטבח), נקודות גז למחמם מים, נקודות גז למייבש כביסה, נקודות גז לקמין ועוד.

בנוסף, אנו מבצעים נקודות גז למנגל גז במרפסת או בחצר, הכוללת התקנת ברז ניתוק מהיר. מלבד הוספת נקודת גז חדשה, אנו מבצעים גם שינוי מיקום ברז גז וחיבור ברז גז לפי התקן, וכן ביטול נקודת גז בהתאם לצרכי הלקוח.

תיקון דליפות גז

תומר הדר, טכנאי גז מוסמך (רמה 2) בעל ניסיון רב באיתור ותיקון דליפות גז. עבודות אלו כוללות בדיקת דליפת גז בבית ותקינות מערכת הגז, תיקון דליפת גז ביתי, בדיקת דליפת גז בעזרת מכשיר לחץ תקני, החלפת צנרת גז וחלקי גז (למשל ברז גז במטבח) בעקבות דליפת גז והעתקת נקודות גז בעקבות דליפות גז בבית.

בדיקת דליפת הגז מתבצעת תוך שימוש במכשיר אלקטרוני חדשני אשר מזהה דליפת גז באמצעים מתקדמים. תיקון דליפות הגז מתבצע בהתאם לתקן 158 תוך הקפדה על כללי הבטיחות.

מכירת והתקנת חגז

חגז הוא פתרון פשוט לציבור שומרי השבת אשר מאפשר את ניתוק הגז לאחר פרק זמן שנקבע מראש על ידי המשתמש.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לשמור על כללי בטיחות בעת התקנת מכשירי חגז.

נדגיש כי ההתקנה חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך וכי חברות הגז שמות דגש על התקנה תקנית של חגז…

שירותים לגז תעשייתי ומסעדות

שימוש בגז במטבחים של מסעדות ובמטבחים תעשייתיים מתבצע לרוב בסביבה של מכשירים חשמליים, לכן מערכת גז לא תקינה עלולה להיות מסוכנת ביותר שכן ניצוץ  חשמלי בעת דליפת גז עלול להביא לפיצוץ. זו הסיבה שחובה להתקין גלאי גז במטבחים תעשייתיים (על פי דרישה של מכבי האש).

בנוסף, על מנת לתקן מכשירי גז תעשייתיים יש להזמין טכנאי גז רמה 2 אשר הוסמך לכך. אנו מספקים מגוון שירותים ומתקינים גלאי גז למסעדות, לתעשייה וללקוחות פרטיים. ההתקנה של גלאי הגז מתבצעת על ידי טכנאי גז מוסמך רמה 2 כמתחייב בחוק

העבודה במסעדות ובמטבחים תעשייתיים מתבצעת בהתאם לדרישות כיבוי אש והעברת כל האישורים הנדרשים לכך. פירוט השירותים בתחום זה: התקנת גלאי גז איכותיים, חיבור ברז חשמלי לניתוק מערכת הגז, התקנה משולבת של גלאי גז תעשייתי למסעדות עם ברז חשמלי שמנתק את מערכת הגז במקרה של דליפת גז, תיקון כיריים תעשייתיות והחלפת טרמוקפלים ותיקון פטריות חימום לעסקים. אנו עובדים עם מסעדות וחברות קייטרינג באופן קבוע, ומספקים להם שירות מקצועי, אמין ומהיר.

*התמונה צולמה במסעדת גוז’ ודניאל בבני ציון.

שירותי גז נוספים

אנו מספקים מגוון רחב של עבודות גז לפי התקן הישראלי. העבודות מתבצעות על ידי טכנאי גז מוסמך רמה 2, בעל יותר מעשר שנות ניסיון בענף הגז.

בין העבודות שאנו מבצעים: ביצוע שינויים במערכת הגז בעקבות בדיקות גז תקופתיות, בדיקות תקינות למערכת הגז, תיקון פטריות חימום, החלפת ווסתים וסלילים, התקנת גלאי גז בבתים, העתקת מכלי גז, קיבוע צינור גז (גם בגובה), תיקון צנרת גז, תיקון דליפת גז, שינוי תשתית גז וכן עבודות ושינויים במערכת הגז.

בנוסף, אנו מבצעים ניקוי והחלפת דיזות לכיריים גז (כיריים ביתיות ושל מסעדות).