מחמם מים על גז: מים חמים מתי שתרצו

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

דמיינו לכם חורף שלם בלי תסריט האימה של כניסה למקלחת ופתיחת הברז, רק כדי לגלות שמישהו גמר לכם את המים החמים – או שבכלל שכחתם להדליק את הדוד. תארו לעצמכם מקלחת ספונטנית של הילד שלכם, כזו שלא תכננתם, וגם לא הדלקתם את הדוד בשבילה.

כן, זה אפשרי גם בלי לכוון טיימרים – מקלחת חמה, ארוכה ומפנקת, בלי הגבלת זמן. איך מגשימים את החלום הנחמד הזה ונפטרים מהמריבה הנפוצה ביותר בחודשי החורף – “שוב גמרת לי את המים החמים”? פשוט מאוד – מתקינים מחמם מים בגז.

בעוד שדוד שמש או חשמל דורש מאיתנו להדליק את הדוד ולהמתין פרק זמן לא קצר, או לזכור מראש לכוון את הטיימר – למשל, לפני שהולכים לישון – הרי שחימום מים בגז, במיוחד כשגוף החימום מותקן קרוב ככל האפשר לברז, מתבצע מיד עם פתיחת הברז. כך, לא מבזבזים ליטר או שניים של מים קרים בהמתנה למים החמים יותר; והחימום פועל כל עוד הברז פתוח – כלומר, המים החמים לא “נגמרים”.

מחמם מים על גז – איך זה פועל?

ברגע שפותחים את הברז, נדלק מצת חשמלי, המבעיר להבה שמחממת את המים העוברים בצינור – כל עוד הברז פתוח, וכל עוד לא עברנו למים הקרים. הדבר גם יוצר לנו חיסכון כספי – שכן אנו מחממים רק את כמות המים הדרושה לנו, בעוד שבהדלקת דוד, הוא מחמם את כל תכולתו – כ-120 ליטר מים, ברוב הדודים, גם אם בפועל אנו משתמשים בכמות קטנה יותר של מים, למשל, לשטיפת כלים בלבד.

כאשר חימום המים מתבצע באופן מידי, ורק לכמות המים הדרושה – נוצר חיסכון גם בצריכת החשמל: לא צריך להדליק את הדוד לזמן ארוך מראש ולבזבז על כך חשמל. בנוסף, ישנם מחממי מים בגז היכולים להתחבר לדוד השמש – ולהיכנס לפעולה רק כשנגמרים המים החמים מהדוד, ובכך מגדילים את החיסכון.

למי מומלץ להתקין מחמם מים על גז?

בגדול, לכל מי שלא רוצה לחשוש יותר מכך שייגמרו לו המים החמים במקלחת, לשלם על חימום כמות גדולה מאוד של מים גם כשבפועל הוא משתמש בפחות מכך, וכמובן, לתכנן ולהיערך מראש לכל מקלחת באמצעות הפעלת דוד או טיימר.

 

צרו קשר לרכישת והתקנת מחמם מים על גז על ידי טכנאי גז מוסמך >>>

054-998-6716

מאמרים נוספים