איך להשתמש בצורה בטיחותית במנגל גז?

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

מי לא אוהב לעשות על האש? זה טעים, כיף ובמקרים רבים מהווה מפגש משפחתי מהנה. יחד עם זאת, אין ספק שבשימוש במנגל על גז, חוויית הברביקיו הופכת לקלה הרבה יותר. אין צורך בפחמים ובשימוש בחומרים שונים במטרה להדליק את הפחמים, לא צריך להמתין זמן רב וזה קל ופשוט.

אגב, היתרונות הללו מאפשרים לכם ליהנות מהשימוש במנגל גז גם בחורף, בעיקר כשסביר להניח שלא תעמדו בקור בניסיון להדליק את הפחמים.

כיצד יש להשתמש במנגל על גז?

בשימוש בגינה

ניתן להשתמש בברביקיו כשהוא מחובר לבלון גז קטן (של פיקניק) או באמצעות חיבור למערכת הגז הביתית. יש לציין כי יש יתרון עצום בחיבור לגז הביתי שכמובן חייב להתבצע על ידי טכנאי גז. אם תשתמשו במיכל גז, אתם עלולים לגלות שנגמר לכם הגז במיכל בדיוק כשיש לכם אורחים רעבים בבית, מה שיכול להיות מאוד לא נעים.

את נקודת הגז לברביקיו יש לבצע בעזרת טכנאי גז מוסמך. ניתן לעשות זאת בשלב השיפוץ או הבנייה, אך גם בזמן המגורים בבית. בכל מקרה, אם אתם בונים בית, אנו ממליצים על התקנת נקודת גז לברביקיו, אפילו אם בשלב הראשון נראה לכם שלא תשתמשו בה, שכן אז תוכלו להכין את הצנרת לנקודת הגז טרם הבנייה, ולהניח את אותה מתחת לריצוף. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ על כך עם טכנאי גז מוסמך על ידי משרד התמ”ת.

בשימוש במרפסת

אם אתם משתמשים במנגל על גז במרפסת בניין, חשוב מאוד להקפיד על כללי זהירות. כך למשל,  טכנאי גז מוסמך יידע להגיד לכם שחל איסור על החזקת מכלי גז 12 ק”ג בתוך הבית.

בעת שימוש במיכל גז קטן (של פיקניק), הקפידו שמיכל הגז יהיה מחובר בעזרת צנרת תקנית ומתאימה לגז.

ניתן לחבר את נקודת הגז לגריל למערכת הגז הביתית על ידי טכנאי גז מוסמך, בין אם ביצעתם את החיבור לפני המעבר לדירה (אנו ממליצים לעשות הכנה בעת הבנייה או השיפוץ) או בעת המגורים בדירה. טכנאי גז מוסמך ומקצועי יכול לבצע את החיבור בצורה בטיחותית, לפי התקן, ואסטטית, גם אם הנקודה תבוצע לאחר השלמת הבנייה. ניתן להתייעץ עם טכנאי גז במידת הצורך.

בתאבון!

 

מאמרים נוספים