שלושה טיפים לבחירת טכנאי גז

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

טיפול לא מקצועי בצנרת גז ובאביזריו עלול לפגוע בבטיחות של המשפחה שלכם – כך תוודאו שאתם בוחרים טכנאי גז מקצועי ומוסמך

בחירת איש מקצוע מתאים לביצוע עבודות בביתנו היא עניין רציני, שכדאי להקדיש לו תשומת לב – במטרה לוודא תוצאות טובות ככל האפשר, שלא יגררו בזבוז זמן וכסף בתיקונים וטיפולים נוספים. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בבחירת טכנאי גז – מאחר שהתקנה נכונה של צנרת ואבזרי גז היא בעלת משמעות בטיחותית רבה, ומשפיעה עליכם ועל כל המשפחה.

אם כך, הדבר החשוב ביותר בבואכם לבחור טכנאי גז הוא לוודא שיש לו את ההסמכה המתאימה לטיפול בצנרת גז ובאבזריו – כלומר, שהוא מחזיק בהסמכה תקפה מטעם משרד התשתיות. חשוב גם לדעת שיש שתי רמות הסמכה שונות – טכנאי גז רמה 1, המוסמך לעסוק בעבודות גז ביתיות; וכן טכנאי גז רמה 2, המוסמך לבצע עבודות ביתיות וגם עבודות בגז תעשייתי – כלומר, עבודות בקנה מידה נרחב יותר, הדורשות יותר ידע וניסיון מאשר עבודות ביתיות.

קריטריון חשוב נוסף הוא מידת האמון האישי שלכם באיש המקצוע. גם במקרה זה, ואף יותר מתמיד, חשוב שכבר בשיחה הראשונית עימו תרגישו שמדובר באדם שאתם יכולים לסמוך עליו, ולהפקיד בידיו את המשימה של שמירה על ביטחונכם ובטחון משפחתכם. ודאו שאתם בוחרים באדם שנוח לכם לעבוד איתו, לבקש ממנו דברים שונים ולהעיר לו במידת הצורך.

ולבסוף, מאחר שבעיה באספקת הגז משבשת את מהלך החיים התקין בבית – למשל, אי אפשר לבשל על הכיריים, או לחמם מים לרחצה, העדיפו טכנאי גז בעל זמינות גבוהה, כזה שאתם מתקשרים אליו ישירות ולא צריכים לעבור מוקד שירות לקוחות עמוס. כך, תוכלו להיות בטוחים שהבעיה תיפתר מהר ככל האפשר – ואתם תוכלו לחזור לשגרת החיים הביתית.

מאמרים נוספים