שלוש סיבות להזמנת טכנאי גז מוסמך להרכבת כיריים גז

הזמינו שירות

צנרת גז

הרכבת כיריים

בתים בבנייה ושיפוץ

נקודות גז

תיקון דליפות גז

מכירת והתקנת חגז

גז תעשייתי

שירותי גז נוספים

רכשתם כיריים גז? גם אם נראה לכם שבכל הקשור להרכבת הכיריים, מדובר “בסך הכל” בהנחת הכיריים על השיש וכל אחד יכול לעשות זאת, תופתעו לשמוע שלא כך הדבר ומומלץ להזמין טכנאי גז מוסמך לצורך הרכבת הכיריים.

הסיבות מגוונות ורבות. ראשית, חברות כיריים רבות מחייבות בהתקנת הכיריים על ידי טכנאי גז מוסמך וזאת על מנת לשמור על האחריות המגיעה לכם. בנוסף, במועד ההתקנה, טכנאי הגז יוודא שאין דליפת גז מהכיריים ואף יחליף את צינור הגומי המחבר בין הכיריים לברז הגז, דבר שיבטיח את תקינות השימוש במכשיר.

לסיכום, שלוש הסיבות המרכזיות בגללן יש להזמין טכנאי גז מוסמך להרכבת כיריים:

אחריות

רוב חברות הכיריים דורשות שטכנאי גז מוסמך ירכיב את הכיריים וזאת כחלק מהאחריות שהן מספקות לכיריים גז. אם תבחרו שלא להתקין את הכיריים באמצעות טכנאי גז מוסמך, ייתכן מאוד שתגלו שאין לכם אחריות על הכיריים שרכשתם.

בטיחות

ברוב המקרים בעת התקנת הכיריים יוכל טכנאי גז לבדוק את תקינות מערכת הגז ולוודא שאין דליפות ושצינור הגומי תקין. כך תבטיחו שימוש בטוח יותר בכיריים.

שירות

אם תזמינו טכנאי גז פרטי לרוב תגלו שהשירות מהיר ובדרך כלל תוכלו להתקין את הכיריים תוך שעות עד ימים ספורים מרגע הקנייה.

נציין כי גם אם מדובר בכיריים ישנות שנרכשו יד שנייה, או לחילופין, בכיריים שהעברתם מדירה לדירה והשתמשתם בהם בעבר, כדאי להזמין טכנאי גז שיבצע את ההתקנה. באופן זה, תוכלו לוודא כי מכשיר הגז תקין וכי אין דליפת גז מהמערכת. אין ספק כי העלות של ההתקנה נראית לעיתים מיותרת, אולם כך תוכלו להבטיח את בטיחותכם ובטיחות משפחתכם ולצמצם סכנה של דליפת גז. בנוסף, תוכלו לבקש מטכנאי הגז להדריך אתכם בשימוש נכון במערכת הגז ולוודא כי המערכת הותקנה בהתאם לתקן 158 הקובע כללים ברורים ומדויקים להתקנת מערכת הגז.

 

מאמרים נוספים